Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 7 april 2010

Första dagen på jobbet

(Jag & min otroligt sjuka humor, kan inte låta bli att skratta när jag ser den här!Haha!) Migrän gånger x7000. usch jag har haft såå ont i huvudet hela dagen, ingen aning om vad det kan bero på? maybe att det var en blandning av nervositet och spänning. Nu förstår inte ni vad jag pratar om, men det var nämligen min första dag i dag på jobbet!:)) Allt gick super! Trivdes som fisken i vattnet, kommer verkligen att stormtrivas där. Underbar personal och alla söta tanter och farbröder som bodde på ålderdomshemmet. Min lön är ju inte fyskam den heller, wihoo! ;DD Gick iallafall från halv åtta till halv ett, lagom start. Imorgon går jag från sju på morgonen till kl tre. haha jag gjorde bort mig också, skulle hjälpa en farbror att äta eftersom han inte kunde göra det själv, men så visade det sig att det var FEL farbror hahha! Men han vart så nöjd som fick maten serverad! ;d jaja, det var bara jag som tänkte på det, personalen såg det som att det är sånt som händer.Vilket det är, inte det lättaste att kunna allas namn första dagen men jag har lite koll iallafall. Haha! Nu blir det sängen och gos med baby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar