Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 2 april 2010

Galet jetlaggad

Har haft fullt upp hela dagen, fixat i lägenheten med mami & baby som ni säkert förstår och hann till och dra hem till my på skälby och hänga där två timmar ca. Vi hade jätte mysigt, dock tog det oss en TIMME att komma hem för busschauffören fick inte igång bussen haha!! Så vi satt där och väntade i evigheter. Vi har även hunnit tvätta några maskiner med kläder nu på kvällen, + att vi ville göra papi lite glad så vi städade hela köket så nu gnistrar det! ;) Det är han värd, världens finaste pappa! <3 Vi fick ett varsitt påskägg tim och jag igår redan efter som han åkte iväg till sigtuna och jobbade, kommer hem imorgon hoppas jag. :)) Nu ska jag krypa ner brevid min snutt, har en heeeel del att packa upp imorgon. Dagens aprilskämt på vägen hem; Jag; baby ... vad är det där? ser du VAD DET ÄR? DET STÅR EN ÄLG PÅ TOMTEN!!! baby; *tittar bakom mig medans jag försöker övertyga honom om älgen* JENNIE VÄND DIG INTE OM, SPRING!!!!!!!!! Jag vart livrädd och sprang för mitt liv. Sen stannar jag upp och "hey, varför springer vi?" baby; Ja men du vet älgar är skit farliga, dom DÖDAR människor helt sinnessjuka är dom. Sen sa jag att jag skojade med honom, men där fick jag allt tillbaks med samma mynt ;(( HAHA! Rätt åt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar