Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 22 april 2010

@ hotel clairon i stockholm city

jag,rille,baby & tomas kom på en spontan idé "VI BOKAR IN OSS PÅ ETT HOTELL,WEEHO!" vilket vi gjorde samma dag, haha ååh vi har haft så grymt kul alltså!! vi gick ut en sväng vid 23-tiden och drack öl på en krog som heter Shamrock, mysigt! vi planerade även inför sommaren som kommer bli så sjukt great!! därefter gick vi hem & gick loss på en malibu flaska, riktigt gottt. här kommer lite bilder från hotellet. Man kan ju undra hur vi fyra fick plats, jorå = jag,baby & rille i sängen. & tomas i lådsängen. HAHA!! förövrigt den skönaste sängen ever! Hahahahaha!! alltså vi vek oss av garv när tomas skulle lägga sig i "baby-sängen" .. det ser ju helt sjukt ut! En trött rille som tror att det är morgon när klockan är 2 på natten, haha! jag gjorde allt för att hålla alla vakna så länge som möjligt, eftersom att jag var skit pigg ;DD .. jag låg och gungade tomas i sin säng med hjälp av handtaget på sidan .. HAHA! ;((

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar