Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 13 april 2010

Uteservering på södermalm.

chillin. jag och baby har varit så otroligt duktiga och gått alltså ända ifrån svedmyra(ligger söder om söder i sthlm) ända in till slussen, vilket tog nästan två timmar eftersom vi tog en massa omvägar. anledningen var att jag ville att baby skulle visa mig sina gamla hoods, :}} jätte mysigt och solen sken hela dagen!LOVLEY! När vi gick förbi medis blev vi så lockande utav alla människor som satt ute på uteserveringarna och myste, så vi kände för att göra detsamma vilket vi gjorde. Gick förbi globen, dom har ju en ny "åkattraktion" så man kan åka i en liten hiss ända upp på globenstopp. Rätt faschinerande, dock skulle jag aldrig våga sätta min fot i den där hissen. haha! ;(( slussen. dom här bilderna är alltså tagna på samma ställe som syns i min header här uppe. Stockholm är så vackert och jag älskar det.

1 kommentar: