Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 8 maj 2010

Fredagen.

Detta är vad jag kom hem med igår, ett par spetsleggings från vero moda 199;- Strumpbyxor 79;- En super skön t-shirt, från veromoda. Jag funderar på om jag ska klippa den lite i uringningen, får se. Vi gick först & åt, pastasallad nyttiga som vi är. Sen gick vi förbi magiclines och kollade på tattoos och jag ska förmodligen tatuera mig den 7;e juni, vad får ni se när den är klar! ;D fett pepppp är jag iallafall. Skulle gå från 2000;- och uppåt, well vi får se vad det landar på. Egentligen skulle ingen utav oss handla nånting på stan, men sofia köpte bikini & två tröjor. Kriss köpte trosor i mängder, & två tröjor. (vi köpte alla likadana t-shirtar bara att texterna var olika. Tjejer på stan som peppar varann "men gud den var ju aaaas snygg!" osv, galet och slutar med att man går hem med några hundringar mindre i plånboken. haha!! Vi hade iallafall hur mysigt som helst och kom inte hem förrän efter att stan hade stängt klockan 19.00 ca.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar