Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 7 oktober 2010

Make up store klubbkväll i stan.

Blev inbjuden till Make up stores klubbkväll vilket var super mysigt! Den började klockan 20 och höll på några timmar. De hade gjort det jätte fint inne i butiken, och bjöd på vin,vindruvor,choklad osv. Köpte med mig lite smått och gott hem, :) Är riktigt nöjd över mina köp. Dock kände jag mig liten och mobbad när jag gick dit, var helt själv! hahaha!! Min vän my skulle egentligen ha följt med mig men det blev lite changed plans men men, det gjorde ingenting. Man måste kunna göra saker själv, att våga. Jag kännde först "Nej gud jag kan ju inte gå dit själv,folk kommer titta på mig. blablabla" men så kan man inte tänka, jag kände mig mycket starkare genom att gå dit själv. Kanske låter löjligt men det är faktiskt sant. :) Alla gäster fick med sig en liten goodiebag, i min låg en silkeslen sjal + ett nagellack.
  • Rymlig Sminkväska 190;-
  • Studio Foundation 225;-
  • Foundation Pensel 289;-
  • Puderpuff 50;-
  • Svampar 39;-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar