Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 20 oktober 2010

Middag hos Storebror.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH FYYYYYYYYYY VAD KALLT DET ÄR UTE!
mina lår hade iprincip fastnat i mina leggings när jag cyklade hem. hahaha! och då är det bara 4 minuters gång-avstånd. visst är det löjligt! boo och dom som sa att det skulle snöa idag. :( men men det jag skulle komma till, min bror christian smsade mig och frågade ifall jag ville komma över på middag hemma hos dom. (han & hans flickvän ullis) Tackade självklart ja och var där vid ca 19-tiden. möttes av att christian stog och grillade på balkongen, hahaha?? crazy! men det blev iallafall supergod middag som bestod utav grillad kyckling samt ungsgratinerade rotfrukter, nybakat bröd & ett glas rött till. Suuuuupergott! :D mysfaktorn var hög + en massa tända ljus. Vi hade verkligen jätte mysigt, satt och pratade massor om hästar eftersom att jag har börjat rida nu, (JAG VET VISST ÄR DET HELT SJUKT?? hahaha!!) och lite om resor, framtidsplaner m.m. Vi kom bla fram till att jag ska börja övningsköra med dom vilket blir super! dom bor tvärsöver gatan och det kommer bli riktigt kul! Då kanske jag möjligen har mitt körkort till studenten *hoppas,hoppas,hoppas* Fick även ett par sjukt snygga beiga ridbrallor utav ullis, dom sitter som smäck! tusen tack verkligen! kikade lite på efterlyst och jag vräkte i mig en massa karameller, vilket jag inte skulle gjort. det pågår ett andra världskrig i min mage just nu. hahah! ;(( Ska ta och läsa lite om diabetes, har prov på det imorgon. vilket jag borde kunna vid det här laget så mycket godis jag äter, haha!! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar