Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 3 november 2010

Biokväll - SAW 3D

Jaha då har man sett den sjunde saw filmen också, fast i 3DIMITIONELLT. den var riktigt bloody, effekterna var grymma, trodde jag fick brädor,blod osv på mig hela tiden. haha! Kan säga att jag fick riktigt ont i "magen" där i början, höhö! närå men den var riktigt bra faktiskt, ni borde se den. Vi såg den igår på rigoletto som ligger nere vid stureplan tillsammans med Baby & Calle sjukt stor biograf m.m, bra ljud MINUS en jävla aircondition som satt och blåste mig i ansiktet hela tiden så jag fick ta på mig högar av öh, kläder/jackor, satt t.o.m med HALSDUK haha. Sen hade vi med oss en massa onyttigheter, jag kan typ inte äta godis längre så jag fick sitta där med små gifflar! hahaha, dom mobbade mig litegrann. boo ;(( När bion var slut gick vi och fikade lite,samt pratade om allt mellan himmel och jord i ca en timme. Aoow mysig kväll killar. ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar