Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 24 november 2010

Lycklig!

ÅÅÅÅH! jag är så jävla glad just nu så det är inte sant! Min chef där jag har praktik ville prata med mig en kortis idag, kollat hur det gått osv. Hon hade BARA hört bra kritik och åsikter om mig från sina arbetskollegor vilket gjorde mig så glad! Viktigt att prestera bra och göra sitt bästa! Så hon tyckte att jag förtjänade en tim-anställning när jag hade gått klart min praktik. WEEE!! Vi skulle prata mer om det mot slutet. Vilket vore verkligen KANON! Jobbat hela dagen med Maria, en urgullig tjej vi kommer jättebra överens vilket är super! Hon tipsade mig om en annan tjej på jobbet som håller på med hudterapi osv, så gick upp och pratade lite med henne och fick ett svar på min eviga fråga som jag har tänkt på och mått dåligt över i snart sjutusen år!!! Så just nu känns allt så j*vla perfekt!! Kan inte bli gladare!! PUSS på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar