Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 6 december 2010

Clubkväll på Make Up Store

Här kommer shoppingen från make up stores klubbkväll som jag var inbjuden på. Och jag gick själv, så jävla mobbad hahaha! Nedå, jag har inga problem med att göra saker på egen hand men självklart är det roligare att ha någon med, men varken min fina vän maria eller my kunde.
  • Penslar för ögonen; Nr 1. Rundad skuggpensel som är perfekt till globlinjen om man vill ha en lite mer grövre sotad look. Nr 2 snedskuren pensel som också är super om man ska lägga ögonskugga kring globlinjen. Nr 3. Snedskuren eyeliner pensel. Nr 4. Läpp-pensel. Nr 5. Puderborste. Samanlagt ca 800;-
  • Ögonbrynspensel 135;-
  • Skinserum 390;-
  • En perfekt Sminkväska 380;-
Jag har fått någon dille på sminkväskor, har typ hundra stycken. Haha helt stört, skärpning! Min pojkvän bara skakar på huvudet åt mig och jag förstår honom totally! Tur att han älskar mig endå. Haha! Förövrigt var kvällen riktigt mysigt, min storebror Christian hämtade upp mig i stan så drog vi hem till honom och pluggade matte och åt gröt. Supergott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar