Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 12 december 2010

I gallerian

Jag & min babyplutt hade en sån otroligt mysig dag i lördags. Vi gick i gallerian på hamngatan, inne på topshop hittade jag en massa super fina skor. Men köpte inga, haha! Tur det! kunde inte låta bli att smita förbi squeezed up, där vi tog varsin nyttig shake. Eller jag tog en fruktsallad & baby kezoshake med granatäpplen m,m. Sen åkte vi hem till tims mormor och åt super god middag! När jag och baby VÄL har börjat med ett skämt så tar det aldrig riktigt slut utan vi bara keep goin och pushar det till MAX ja,sen ligger vi där och gapskrattar så det bränner hål i våra magmuskler. Hahaha vi har alltid så kul, vi är verkligen soulmates. ♥

2 kommentarer:

  1. vad duktig du är som höll i pengarna gumman!! Keep up the good work! /Maria

    SvaraRadera
  2. Jaa allt jag tänker på nu är behandlingen och min kurs!! <3

    SvaraRadera