Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 27 november 2010

Ducktales och lyxchoklad.

Godmorgon kära ni! Just nu ligger jag och baby i rilles vardagsrum med en massa filtar och myser till DUCKTALES. Nostalgifaktorn är hög! Man satt ju alltid och kikade på det med ögonsom golfbollar när man var liten, haha älskade det! Sen tog rille fram en dyr choklad ask med ASGOD choklad. Gårdagen var fylld av stress men hade endå en riktigt bra dag. Jobbade med min fina vän maria från åtta till två, därefter drog jag ner på stan och hämtade ut mina UGGS från brandos.se dock var dom för små så jag får skicka tillbaka dem och byta storlek. Men that doesnt matter, huvudsaken är att jag får nya. :) Därefter vid 16-tiden så tog jag tåget till eskilstuna och fyllde i tatton på handleden hos duktiga jani. Vart supernöjd. Sedan hängde jag på dompans salong, dom hade ju öppethus som dom hade gjort riktigt spejsat,med goodiebags snittar,glögg pepparkakor, chips m.m. Sedan ringde Maria som också skulle följa med dit, dock tog hon bilen istället. Hon hade aldrig kört till eskilstuna men klarade det galant på egenhand tills hon kom in i stan, jag menar vem hittar i en stad man aldrig varit i ?haha.. Så jag försökte ge den bästa vägbeskrivningen jag kunde, men fick rycka en tjej på salongen som fick hjälpa maria. Haha! Tillslut kom hon iallafall, blev så glad! :) vi minglade runt och hon fick prata med dominique om sitt hår. Vilket kommer bli supersnyggt. Innan vi drog vid halv åtta så bokade jag tid för hår och naglar. Wheee! :) Sen tog vi bilen hem, gud vi snurrade runt och hittade ingenting!! hahaha! Men tillslut hamnade vi på E20 och var påväg hem åt RÄTT håll! ;D Vi stannade och tankade sedan sprang jag som en galning upp och hämtade min väska och maria slängde av mig vid tåget, hann precis slänga mig innanför dörrarna innan tåget började rulla. Kändes seriöst som att jag hade fått en hjärtinfarkt eller nåt, hade så jääkla ont i hjärtat och lungor. Mötte upp Rille och baby i sthlm och gick hem till rille, drack lite grann och sedan däckade vi i hans soffa och nu ligger vi här. Blir mer ducktales nu och rostade mackor med marmelad.Mums! Bilder från gårdagen kommer ikväll. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar