Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 14 maj 2010

Grattis min älskade vän på födelsedagen!!

Den var så stor att jag orkade inte halva ens, haha!;(( Rille,Louise & Thomas. Sötnosarna. Suddig bild, men den här bilden står rätt nbra för vårat tillstånd. haha!! Kenny! Kennys efterrät var ju ett skämt! 25;- för den där lilla, alltså den är lika liten som en chokladbit ur alladdin-asken! HAHA! Vi andra beställde in marängsvisch. mmmh!:* Jag & Louise hänger på Rillepille. Idag har vi festat för fullrulle. Haha! vi drog till Bishops arms och käkade och myste! det var riktigt trevligt, vi åt supergoda hamburgare med pommes, kostade 120;- prisvärt absolut! Sen drack vi "lite" alkohol som slutade med att vi satt och sjön för thomas för full hals!Hahaha! Vi köpte en hastig födelsedagspresent till honom men han ska få nåt finare. Det var jag,Baby,Rille,Louise och Kenny som firade Thomas, vi gick dit vid ca sex-tiden på kvällen och drog runt tolv. Vi planerade resor och lite annat myspys! Blandannat att vi ska ha kenny-kväll nästa lördag vilket innebär att han exprimenterar med en massa drinkar som vi ska hälla i oss och resultatet lär ju visa sig senare, haha! Men det ska bli trevligt! Louise;"ååh rille du luktar såå gott!!" så alla började lukta på rille!" jag och louise hängde där ett tag eftersom han luktade så gott!Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar