Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 14 maj 2010

Tacos på vasagatan

Innan jag åkte till hjärtat så sprang jag,sofia och kristina runt halva stan och kollade in tatueringsstudios, efter många om och med hittade vi en superbra studio. Jag bokade in en tid den 5 juni klockan 12.00, fyfan vad nervöst!! haha! men det kommer gå super, mina tjejor följer med mig som stöd!;DD Sen mötte baby upp mig på vasagatan & vi gick och åt på en resturang jag inte minns namnet på,texmex hursomhelst suupergott! :))) Därefter gick vi och köpte ett par solglasögon till mig like´em.Sen hem till tim och lämnade mina väskor. Runt klockan åtta på kvällen bestämde vi oss för att gå och simma på ett gym som ligger precis här i närheten. Riktigt skönt faktiskt, och inte mycket folk alls. Vi råkade komma in mitt i nån "speciell-simningskväll" då dom hade tända ljus och klassisk musik. Rätt kul faktiskt, hahaha! Sen gick vi hem och gosade ner oss i sängen! myspys. :]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar