Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 19 maj 2010

Middag i stan &Vårruset.

Vilken dag! Kanon väder verkligen, man vill inte sitta inne en endaste minut! girlsen frågade mig om jag ville hänga med och springa vårruset & självklart ville jag det. Det innebär alltså att man springer typ en halv mil runt stan. Vi gjorde det på 40 minuter, dock powerwalkade vi bara. Innan vi drog ner dit så åt vi på vivaldi, dom har världens godaste sallad. Har fått nån idé om räkor nu så måste bara ha det! haha !! Vi satt och pratade lite skit & taggade till innan det var dags, & eftersom felicia skulle in i en massa affärer så kunde jag bara inte låta bli att köpa ett par jeansleggings, visar dom senare. Sen sprang vi en halv mil, när vi kom i mål fick vi varsin medalj som var rosa (hur cute som helst!) och en goodiebag som innehöll en massa träningsdrycker och lite andra produkter. Vi hade även en matkorg som vi kunde hämta ut som innehöll en massa gott. Klockan bara sprang iväg, det började klockan sju & jag kom inte hem förrän vid klockan tio på kvällen. Dock berodde det nog på att vi satt & åt och myste efteråt. Tack för en super trevlig kväll mina tjejer. Det var jag,sofia,evelina,jannica & erna som sprang. Det som var sött var att min pappa satt vid kanten och hejade på mig! Älskar dig pappa! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar