Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 17 maj 2010

Ny vecka.

Idag är det måndag, hade en lektion i skolan. Jag,sofia & kristina skulle redovisa vårt arbete om ozon i naturkunskapen. kul va? haha, inte direkt. Gick hyffsat bra, jag var så trött så jag förstog knappt vad jag pratade om. Runt halvtvå tog jag & min mami bilen till björnön och körde i spåret. ne haha gränsfall! vi gick faktiskt hela 10 Km, 10! vilket motsvarar en mil! sjukt duktiga har vi varit och helt slut är man nu. haha! det var riktigt skönt att gå, vi powerwalkade så, svettigt blev det! när vi började gå var klockan 14.45 och när vi hade gått klart var klockan 16.20 alltså gick vi i en timme och fyrtiofem minuter. Och endå tog vi inga pauser eller nåt. Tanken är nu att vi ska börja gå tre gånger i veckan, får se hur det går. haha! we can do it! Beaaach 2010 säger jag bara.Nu ska jag lägga mig ner med en massa godsaker och kolla på svenska hollywoodfruar & bara mysa. puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar