Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 17 maj 2010

Parken Zoo i Eskilstuna.

Jag såg löjligt lycklig ut på den här bilden så det gick jag inte med på! Haha ;D I söndags tog vi en biltur från stockholm till eskilstuna,vi fick en spontan idé att åka & besöka parken zoo. Vilket var huur mysigt som helst! Vi har skrattat nonstopp och haft jätte trevligt. Jag blev nästan biten av en struts! hahaha!!! Johannes lockade fram djävulen i en lama genom att stå och retas, osv. sjuk dag med andra ord! haha. Vi fick se ett leopard-race & när dom matade lejonen blandannat, det var rätt spännande! mmh ;). Hur som helst såg vi en massa djur, söta & fula haha!! + en lejontrekant, not bad huh? helt sjukt!Haha!!Jag tog tyvärr inte kort på alla djur, men vi såg krokodiler,ödlor,ormar m.m. Sen gick vi och åt på en mysig uteservering & pratade en massa skit.Sen la rille ut ett antal kr på sånt där chokladhjul, han fick RÄTT NUMMER OCH VANN EN 100 grams chokladkaka??? ;ss wtf? hahaha vad vi skrattade! hundra gram är ju ingenting, vi trodde att han skulle få den största vinsten eftersom han vann. jaja! Vi som åkte var jag,minbaby tim,johannes(shining)rille&kenny. :)) Nästa plan är att ta in på hotell & gå på kolmården. Aoow bra kväll vi hade mina fina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar