Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 28 augusti 2010

shoppingen jag kom hem med.

Armyjackan. Älskar den verkligen! Mysig vardagskofta. Boo,vilken stressig dag det var igår. Skulle ju springa iväg och fixa med räkningar osv, var tvungen att skicka tillbaks några paket,ta ut pengar till pappa m.m (det är han som får fixa med mina räkningar) haha stackars pappsen, men han har lovat att hjälpa mig och visa hur man gör, inte meningen att han ska behöva sköta mina utgifter,är ju trots allt en stor tjäj nu. Efter det så cyklade jag ner till stan och hämtade ut min armyjacka, så snällt av tjejen att hämta hem den ända från örebro. passade även på att slänga med en söt/mysig liten kofta, fick ett armband på köpet men det har jag glömt att fota. Tog en massa webcam bilder med min nya webcam som är suuuperbra!dock glömde jag helt och hållet bort att lägga in dom. haha! anyways, mötte upp mami på stan sen åkte vi hem, satt länge och gosade med lilla bamse, mådde så dåligt över att åka ifrån honom. :(( min lilla kanin. dock skulle jag aldrig lämna honom själv hemma, mamma får ta hand om honom. :) ♥ vid sjutiden tog jag bussen till min baby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar