Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 27 augusti 2010

Godmorgon!

Godmorgon på er sötnosar! är super pigg idag trots att jag jobbade från 17-21:30, dels för att det är fredag och att lönen har rullat in på kontot. tjuhuuu! har redan handlat för ett antal tusen haha, men men så kan det vara. beställde ju uggs för några dagar sen, som kostade 1.998;- men det är såå värt det för dom är verkligen super sköna! :) anyway, fick precis ett samtal från bikbok. En söt tjej som jobbade där har verkligen slitit för att få tag i jackan jag ville ha som var slut. Så hon åkte och hämtade hem den ända från örebro. hur söt? är så glad, så ska snart åka och hämta ut den. Men först måste jag betala lite räkningar, telefon m.m. igår köpte jag en ny dator, den är helt fantastisk! den har precis allt jag behöver och lite till. super bra webbcam osv. ska ta bilder senare när jag kommer hem så får ni se. nu måste jag kila. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar