Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 24 augusti 2010

Tillbringade fredagskvällen på gröna lund.

mina fina tjejer ville att jag skulle hänga med till grönan, vilket jag självklart ville. vi hade så otroligt kul! åkte massor utav karuseller, fick tusen blåmärken, mådde illa och kände mig helt ledbryten. haha! men det var det så värt. vi skrattade hela dagen och pratade en massa strunt, åt langos och remmar. det var jag sofia,kristina och angelique, dom åkte INSANE medans jag stog kvar där nere och vaktade våra väskor, jag vågar mig inte på den, tycker den är överdrivet "hejjagvillkännadödenfacetoface" MEN nu har jag faktiskt lovat att jag ska åka den nästa gång när vi drar till grönan, vilket är nu på fredag haha!! åååh. :(( dock ska jag dit med min pojkvän samt några vänner. kommer bli fun fun, måste ju utnyttja mitt gratisinträdes kort. ;D anyway, vi var där från fyra till halv tolv på kvällen sen åkte dom hem och jag mötte upp min baby som var på fest i huvudsta. sorry att jag inte bjuder på mig denna gång, men såg helt retarded ut. haha!!

4 kommentarer:

  1. Jag ville bara säga att du har en superfin blogg! Gillar ditt sätt att skriva, kommer läsa den i fortsättningen :) Allt bra?

    btw, bli med i dagens blogg! Bli länkad, presenterad & uppmärksammad på min blogg, du får också chansen att gästblogga! Du får också ta del av mina 2000 unika besökare om dagen :) http://utankontroll.blogg.se/2010/august/dagens-blogg-gastblogg.html#comment

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Nej men åh tack så mycket! vad glad jag blir! :DD :*
    Allt är bara fint, hur är det själv? du hade också en fin blogg! hihi.

    SvaraRadera
  4. vad roligt, :) vinnaren dras snart.

    SvaraRadera