Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 25 augusti 2010

Utekväll i sumpan. (Sundbyberg)

Snyggt jag står haha. The gang, angiebaby,tamaz,tony, baby och jens. Tony och Jens, här hade vi precis grillat två paket korv, eller om det var efter, haha! hm. Jag & angie, min bästa vän <3 Jens & angie. haha sitter och kollar igenom alla bilder jag tagit på den senaste tiden, och har kommit fram till att jag och mina vänner är verkligen helt störda! hahaha!! Jag tror att man måste ha vänner som är likasinnade för att kunna vara sig själv fullt ut, och jag känner stor kontrast bland alla mina vänner. vissa har jag kul med och skrattar med, men endel andra har jag ännu mer kul med och skrattar häcken av mig varje gång vi ses och det är verkligen underbart för så känner jag mig som mig själv. Jag har sån sjuk humor så känner att jag har funnit mig till rätta. iallafall, förra fredagskvällen; Hade pensionärfasoner för oss i sundbyberg vi spelade nämligen BOULE.. HAHA! kan det bli värre? vi delade upp oss i lag, vi var 6 stycken så det blev två i varje lag. mitt lag bestod av mig själv och min pojkvän vi var verkligen sämst för vi låg längst bort från bollen hela tiden. skyllde på min onda rygg. haha! ;) annars var det anna och jens, sen tamaz och tony. men tillslut var jag riktigt duktig kicka som VANN en rond, men endå vava! ;DD Sen tog vi en massa roliga bilder på bussen hem, anna ser ut som en man och jag ser ut som ett tjugofemöres luder, CHEERS! hahaha! kan inte låta bli att skratta åt den bilden. aoow bra bra kväll! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar