Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 17 december 2010

nytt jobb!

just nu känns det som att hela mitt liv består av glädje och många roliga överraskingar. Jag mår otroligt bra! Jag har ett nytt jobb på g, har bokat tid hos läkare för en behandling(kommer bli super), har en bra lön och otroligt fina nära och kära. Man måste verkligen uppskatta och ta vara på livet. Jag ska till pilfiksgårdens demensboende idag och skriva kontrakt med chefen, ska bli super intressant! Är så glad att dom vill ha mig! Med tanke på att det är sista året i skolan nu så är det perfekt att ha lite extra pengar. Har fått hem mitt brev ifrån polisen som jag måste ta med mig, (finns någon ny lag som säger att man måste kolla upp om personen ska ska bli anställd har en fri bakgrund i polisensregister) och det har jag ju som tur är. Haha. Hade varit illa annars. Och det snöar så sjukt mycket idag, kommer förvandlas till en snöboll innan jag kommit fram. Först måste jag gå förbi någon butik som säljer telefoner och köpa ett silicon skal till min HTC. Ha en bra dag! Puss

1 kommentar: