Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 25 december 2010

trött som människa.

Hej mina kär! Nu har jag verkligen inte bloggat på länge, såg att min sötis maria hade lämnat efter sig en komentar att jag ska skärpa mig. och jag lovar, jag SKA! haha, har haft fullt upp, jobbat som en dåre varenda dag och inte haft något liv känns det som. Nu har jag bara veckan ut till nyår att jobba sen är jag så ledig man kan bli! Känns helt underbart! Min kropp och själ orkar verkligen inte mer, har verkligen jobbat för mycket. Sov två timmar idag nere i personalrummet på jobbet när jag hade rast. Och jag var inte ens utvilad när jag vaknade. Har endast jobbat långa pass den senaste tiden, från 07.00 - 21.30. Imorgon ska jag uppdatera med bilder och hur min jul har varit. Stay put! :) Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar