Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 21 januari 2011

Inflammation i nacken.

ÅÅÅÅÅHHH vad ont jag har i min stackars nacke. :( I onsdags var jag inlagd på akutens ortopedmottagning, hade så ont att jag gjorde inget annat än grina. Haha! Boo :( Fick ligga där hela dagen och pappsen kom och hämtade mig vid sjutiden. Dom tog en massa prover och konstaterade att det var en inflammation i nacken. Kan knappt röra den utan att det gör ont. Har fått en massa mediciner som ska hjälpa dock mår jag ännu sämre utav dom, haha! Mår jätte illa och känner mig svimfärdig så fort jag reser mig. Hoppas verkligen att det går över snart, får ju inte i mig någon näring heller. :( Pappa har varit och är verkligen ett stort stöd nu när jag mår så dåligt, är så tacksam över att jag har dig. Jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar