Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 5 januari 2011

Nyårsafton.

Hade en fin nyårsafton, bilder kommer så fort christina skickat dom till mig. Dagen började med stress, eller egentligen inte. Visste inte alls hur min nyårsafton skulle spenderas. Maria min bästa vän kom och hämtade upp mig tillsammans med hennes kille, först stog jag där ute i kylan och väntade, samt stirrade på klockan. Blev skit nervös att dom inte skulle komma, haha!! Så det stog en snäll tjej brevid mig som jag frågade om ja fick låna telefon av, vilket jag fick och precis DÅ kom dom! Vart superglad! Haha! Det var trevligt att få träffa marias kille också, mattias. Vi bilade till sthlm och stannade upp vid mcdonalds för en drive through. Sen till Solna C för att slita åt oss några paltor som hängde kvar på galgarna innan festen började, hahaha!! Blev en söt klänning + strumpebyxor. Upp till hotellet och fixa iordning oss, fick lägga marias ögonmake up och var överlycklig! Haha, tycker det är så kul med smink! anyway, vi tog en öl sen kom min baby upp till hotellrummet, sen skulle vi typ gå. :(( Skulle hem till fredrik och käka middag, det var trevligt! Bilder kommer som sagt! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar